پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
رویداد یک روزه دانش‌آموزان ممتاز هنرستان شهید عباسپور در مرکز رشد فناوری گناباد

رویداد یک روزه دانش‌آموزان ممتاز هنرستان شهید عباسپور در مرکز رشد فناوری گناباد

- 1402/08/22

رویداد یک روزه دانش‌آموزان پایه 10 و 12 هنرستان فنی پسرانه شهید عباسپور در مرکز رشد و فناوری گناباد به مناسبت هفته فرهنگ عمومی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، رویداد یک روزه دانش‌آموزان پایه 10 و 12 هنرستان فنی پسرانه شهید عباسپور در مرکز رشد و فناوری گناباد به مناسبت هفته فرهنگ عمومی برگزار شد.

در این رویداد اهداف مختلفی از جمله معرفی مرکز رشد فناوری گناباد و خدمات دفتر نوآوری و ارائه تسهیلات بلاعوض برای انجام نمونه‌سازی توسط تقوی رئیس مرکز رشد فناوری گناباد ارائه شد.

در ادامه دانش آموزان ضمن  بازدید از واحدهای فناور دنیای هوشمند آوا، آزما کاوان تدبیر شرق، نوین سازان فناوری هرمز، توانا فناوران،نانو آداک پارس طلایی، آذرین سفال صنعت پویان در زمینه‌های مختلف کسب و کار آموزش‌های فشرده علمی کسب کردند.

برگزاری کارگاه خلاقیت و نوآوری، ارائه و بررسی برخی قوانین فیزیک با محصولات خلاقانه این حوزه و انجام  کار عملی توسط دانش‌آموزان از جمله دیگر برنامه‌های این رویداد یک روزه بود.


معرفی مرکز رشد فناوری گناباد و خدمات این مرکز آشنایی با ایده‌پردازی و افزایش خلاقیت آشنایی با نحوه تجاری‌سازی ایده‌ها و محصولات فناورانه واحدهای فناور، شبکه سازی، درک نظم و کار تیمی و کسب تجربه را می توان از جمله اهداف مهم این دوره یک روزه دانست.

شایان ذکر است این دوره آموزشی با اهداف مختلفی از جمله وجدان کاری، احترام و تعهد در محیط کاری و غیره در هفته فرهنگ عمومی برگزار شد که از جمله عوامل موثر در بالابردن فرهنگ عمومی مراکز آموزشی ، همچون مراکز رشد فناوری و هنرستان عباسپور می باشد.

گفتنی است مرکز رشد فناوری گناباد در کیلومتر 3 جاده بیلند - قوژد و در فاصله 280 کیلومتری تا مشهد واقع شده است .


دانلود پیوست خبر سمیه جوادی سمیه جوادی
نشست زیست بوم فناوری و نوآوری استان خراسان رضوی و مراسم تکریم و معارفه معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان رضوینشست صمیمی جناب آقای احسان عظیمی‌راد، نماینده منتخب مردم شریف مشهدمقدس و کلات، با بازیگران اکوسیستم فناوری و نوآوری در پارک علم و فناوری خراسان

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.